A kormány nyomására a müncheni média-felügyelet döntést hozott a Press TV iráni hírszolgáltató azonnali eltávolításáról a SES ASTRA műholdas kiszolgálóról. A SES Platform Services alelnöke, Stephane Goebel nemrég e-mailben értesítette erről az iszlám köztársaság hírszolgáltató központját, mondván, hogy a média-felügyelet utasításba adta a csatorna azonnali eltávolítását.

A hatóságok szerint Irán angol nyelvű szolgáltatójának nincs engedélye a sugárzásra Európában. A Press TV-t még egyelőre nem értesítették arról, hogy ne lenne engedélye, bár a hatalom törekvése egyértelmű, mivel a műholdas adás zavarásának sikertelenségét követően Angliában is betiltották a Press TV működését.

Forrás: jovonk.info

Tafedim tea

Igmándi Sajtműhely

WeblapWebáruház.hu

Map

free counters